Určení: pracovníkům v podpoře zdraví a prevenci nemoci a všem ostatním, kteří by rádi motivovali kohokoli k rozhodování ve prospěch zdraví
Kvalifikační předpoklady: minimálně SŠ vzdělání zdravotnického nebo sociálního typu
Místo konání: SZÚ, budova 23, přízemí vpravo místnost 13
Termín: 3. listopadu 2016, 11:00 – 16:30
Odhad počtu účastníků: 25-30
Odborný garant: MUDr. Veronika Šikolová
Vedoucí akce: MUDr. Marie Nejedlá
Náplň: Sociálně marketingový plán, základy copywritingu, návrh sociálně marketingového plánu do šablony
Přihlašování: http://www.szu.cz/kalendar/jak-vytvorit-letak-ktery-zaujme
Uzávěrka přihlášek: 27. říjen 2016
Kontaktní osoba: Martina Kůželová, DiS martina.kuzelova@szu.cz, tel.:26708 2650
Bližší informace: www.prevencehiv.cz
Účastnický poplatek: ne
Hodnocení v systému celoživotního vzdělávání: ano
Poznámka: V případě velkého zájmu účastníku bude bude možné seminář absolvovat 10. 11. 2016.
Při menším počtu účastníků je možné v případě jejich zájmu uspořádat 10. 11. navazující workshop.
Program:
Registrace: 10:30 – 11:00
Workshop: 11:00 – 16:30 vedený MUDr. Marií Nejedlou
- Sociálně marketingový plán
- problém, který chceme řešit aneb „Pokud definujeme špatně problém, všechno ostatní co uděláme, bude špatně“
- východiska: evidence based zdroje, odborná rešerše
- zásady pro vytváření cílů: SMART, cíl x dopad
- cílová skupina, segmentace cílové skupiny
- marketingový mix v sociálním marketingu
- product
- price
- place
- promotion
- indikátory monitoringu
- indikátory efektivity, zásah, dopad
- zpátky na začátek
- Základy copywritingu
- vytváření kreativních textů pro sociální marketing
- klady a zápory pozitivního a negativního působení
- členění textu, využití barev
- Návrh sociálně marketingového plánu do šablony – práce ve skupinách.
Návrhy budou využity v SZÚ k výrobě edukativních materiálů